LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

Exam (15.5.12 - 25.5.12)
Saturday 26 May 2012 | 09:45 | 0 cutest
K kat sini nak luahkan semua pasal exam :) Exam k exam *ulang suara* Selama seminggu KOTT aku dating dengan buku. Sweet kan? Dah tahu dah :p K first day exam pada 15 Mei, sehari sebelum hari guru. Dan berakhir pada 25 Mei iaitu sehari sebelum school holiday :) Kat bawah ni merupakan subjek yang aku ambil semasa exam. Ka chinggg ka chinggg xD 

PSV - ada 2 paper. paper 1 sumpah senang! senang menghentam k xD paper 2 tu takyah cakap ah sebab dia cuma lukis and warna. that's all.

MT - paper 1 alhamdulillah boleh jawab sebab guna kalkulator. paper 2 sooo sedih cause takleh guna kalkulator, kira guna otak lah jawabnya :) over all alhamdulillah :)

SEJ - k yang ni aku taknak komen apa-apa. tapi alhamdulillah boleh jugak aku jawab. 

PSK - wuwu senang xD 

BM - paper 1 pada aku senang, but paper 2 pheww -.- k first time aku buat karangan sedih. tapi rasanya takbape sedih haha xD maafkan saya *tunduk* 

GEO - soalan banyak pasal peta. rasa nak pengsan jawab. eh k tipu :p 

BI - paper 1 hmm not bad tapi paper 2 bolehlah senang. first time buat speech dlm BI. bangga k bangga. lol -.- 

PI - phewww seriously aku takcukup masa jawab. entah kenapa entah. hmm nasiblah soalan belakang sekali tu aku hentam. k cool ~ 

KH - bahagian teras alhamdulillah boleh jawab :) bahagian perdagangan? *letak kepala atas meja* but at last dapat jugak jawab. soalan dia pun boleh tahan :3 

SC - paper 1 senang xD paper 2 hmm hmm hancusss kott. seriouslu susah. oh my paper! 

Haa beginilah aku jawab exam. See untunglah kalini dapat duduk belakang sekali sebelah pintu. Hari hari aku usha Umie dari kelas dia :3 And and and kalau dah bosan sangat tgok paper tu, aku makan gula gula yg aku bawak :3 Itulah bekalan aku time exam :) Nasib cikgu memahami :) K hope dapat result yang membanggakan. 

Older Post | Newer Post