LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.

Singapore
Thursday 12 April 2012 | 11:10 | 0 cutest
*tiup habuk* Kay teringat kembali memori semasa di Singapore. Seriously we had an extremely day. We spend about one day at there :) Kay let's remember'ing the memories :) 


Sementara tunggu ayah topup Autopass, belek belek dulu choki choki tu. Ops lupa, nilah suasana pagi kat Singapore. 

\

Me from back ~ Kay time ni otw nak pergi MRT. Along snap curi curi :p 


USS :) Time ni tgh tunggu USS bukak, so snap lah dulu ;) 


Oleh kerana tidak tahu, so peta mariii ~ 


Sampai je terus pergi kat benda ni. Hewhew :> 


Topi tu asyik nak jatuh je haha -.- Kay yang sebelah tu mmg suka tengok peta. 


Tingginya aku haha kay perasan :P 


Along buat muka. Kay time ni boleh lagi berebut dgn sorang pakcik ni semata mata nak ambil gambar kat kereta ni :D 




Abaikan budak yang peluk tiang tu :3 


Transformers :3 Sementara menunggu giliran untuk enjoy -.-


Masing masing muka penat. Cool lah kan beratur dekat 1 jam -,-t 

Finally, semua kena ambil spec 3D. Then naik satu kereta and dia pusing macam hape -.- Lajuuu and taklupa ada percikan air also bahang api :D Seriously best even kena beratur dekat 1 jam haha.


Family :) Only me, sister, mother & father :)


This roller coaster makes me crazy -,- Aku sempat naik yang warna merah je. Tu pun berderau darah aku, jantung macam nak jatuh je. Loya pening tu normal ah. Warna biru? Kirim salam jelah. 


Ahhhh, penat gilaa time ni. Well, baru turun dari roller coaster katakan -,-' Tengok jeleww muka tu, penat :3 


Mukaaaa -.- Haha kay orang tinggi belakang tu sempat lagi takutkan aku. 



Lunch time at USS :) Meal 4, orange juice, nasi baryani, roasted chicken, roti canai and kay aku taktau benda alah warna kuning dalam mangkuk tu apa --' Peace (Y)


The Lost World.


Jurassic Park.


Welcome to Far Far Away :)



Dekat Far Far Away, aku masuk castle tu ^^ Kay tengok Shrek guna spec 4D. Awesome. Tapi ada satu scene ni katak tu pergi ludah yelk seriously kena muka aku -.- And ada spider terlepas, cool berasa kaki ni ada spider tengah jalan. Kitorang semua cepat cepat angkat kaki. And lastly, tinker bell terbang sampai tersangkut kat lampu. Haha real or not? I don't think so. Tapi nampak macam real :3


Penguin of Madagascar. 


That's all, seriously time balik kitorang satu family boleh lagi main tukar tukar MRT -.- First naik yang pergi HarbourFront, then dah dalam MRT tu baru ayah perasan salah naik. Stop kat aaaaa aku lupa nama tempat tu, then naik balik ikut Ang Mo Kio, haha taktau betul ke tak :3 Aku pakai bedal je, sampai Sembawang dalam 7:30 then pergi car park pastu zzzuppp pergi makan jap :3 Pastuuuuuu memasing sibuk nak beli coklat haha takboleh belah bila aku sorang je tolak bakul dengan cara yang aneh :3 Hihi buat dunno je dah xD Kthen pukul 9:30 pm baru gerak balik. Heeee okay, my garfield had call me, byeeee :*

Older Post | Newer Post